Melisaumy doktorunuza danışın bence, benim oğlumda sadece anne sütü ile hep önden gidiyordu 4 aylıkken 10 kiloydu. Destekli oturabildiği için ve yemeyi çok istediği için doktor 4. Ayda tadımlara başlattı. 5,5 ayda desteksiz oturmaya başladı zaten 4 aylıkken dönüyordu şuanda 8 aylık ayakta tutunarak durabiliyor 12 kg ve yemek ayırmaz her verdiğimi yer, anne sütü hala alıyor. Kabızlık sorunu falan da yaşamadık sadece çok muz yediğinde bazen değişiyor kaka yapısı. O da zeytinyaği ile çözülüyor 😃 demem o ki kilolu obez olacak diye korkmayın, bebek hazırsa Dr başlatıyor zaten