bebeğim 3 aylık gaz damlası kullanıyoruz gazının oldugunu kendisini sıkmasından ıkınmasından anlıyodum küçükken bacaklarını karnına cekiyordum o ara cikartiyordu diyordum evet gazı var ama simdi biraz buyudu ne bacagini hareket ettirmeme izin veriyor ne de baska bir sey anlayamıyorum bu yüzden bazen kendisi cikartiyor ama bazen yapamıyor ve gazı olup olmadığını anlamıyorum anlasamda cikartamiyorum onun kendisinin yapması lazım siz vu dönemde naptınız