bilgemeva Merhaba. Uzun zamandır kalp çarpıntısı , nefes alırken kalpte ağrı , sırt ve omuz ağrıları tutulma şeklinde yaşıyorum. Panik atak diyorlar ama bununla alakası var mı ? Panik atak anksiyetesi olup bunları yaşayan var mı
aysegul_my bilgemeva evet bu belirtiler panik atak kendimde panik atak hastasi bir insanim daha önceden 7 ay ilaç tedaviisi gördüm sonra evleniyorum diye ilaci kestim kendim dikkat edip kontrol etmeyi öğrendim ama yinede yokluyo ben burdayim dedirtiyo
gencmom_ bilgemeva kalp çarpıntısı , nefes alırken kalpte ağrı , sırt ve omuz ağrıları tutulma şeklinde yaşıyorum. İlk önce kan değerlerinize bakın kansızlıkta olabilir
Ogretmennnnn_____ bilgemeva tam olarak bunları yaşadım maalesef bir süredir bunla mücadele ediyorum önce kardiyoloji bölümüne gittim baktılar bir şey çıkmadı kan tahlilleri kalp ile ilgili filmler felan sonrası başka çareler bulmaya yöneldim psikoloğa gidiyorum ikinci seansım var salı günü
Sevde_Efe41 bilgemeva aynı sorunlar eşimde vardı kardiyoloji gittik bişey cıkmadı bu sefer kulak bölgemde çekilme var diye kkb gittik gene bişey cıkmadı daha sonra midemde baskı var dedi dahiliyeye gittik endoskobi çekildi hiçbişey yok 3 senedir gitmediğimiz doktor kalmadı her doktora gittiğinde düzeliyor ama başka yerde sıkıntı var diye söylüyor tabi bu arada psikoloğa gidiyoruz düzenli anksiyete diye söyledi ilaçlar iyi geliyor gibi oluyor ama gelmedi en son doktoru değiştirdik yanlış tedavi uygulanmış sadece 1 ilaçla şuan cok şükür iyi ihmal etmeyin iyi bi doktora gidin bu hastalık çok kötü bişey eşim şuan yaşadığımı anlayabiliyorum diye bahsediyor
bilgemeva Sevde_Efe41 Peki bir şey sorabilir miyim ? Eşiniz aşı oldu mu olduysa bu rahatsızlıkları aşıdan sonra mı başladı? Kullandığı ilaç psikiyatrik ilaç mı
ygzmoms İlaç fobim de var ictigimde kaygilaniyorum dokunacak vs diye ama kendimi bitirdim baş edemiyorum artık. Benim stres mideme de vuruyor hep bir kötü hastalık takıntısı özellikle kalp yemin ederim Rabbim kimseye yaşatmasın o kadar zor ki yaşayan bilir ancak
bilgemeva ygzmoms Bende de artık ilaç fobisi başladı. Basıl bir psikolojik rahatsızlıktır bu bilmiyorum Rabbim yardımcımız olsun