mrvelfada Sonunda yağıyor kızlar yağmurla karışıkta olsa☺️ İnşallah çokça yağar ver mikroplar kırılı herkes hasta.. Veeee bebişlerimizlede kar topu oynarız inşallah bol bol
Ebruacr mrvelfada 4.leventdeyim burda yok ya😪inşallah çok yağar her tarafa ya kızım kar niye yagmiyo diye üzülüyo
AlfaAnne Karın hiç yağmadığı bir memlekette yaşayan biri olarak çok imreniyorum iki gündür dolaşan bu haberlere. Ne mutlu size 🥲
arifahsencesur mrvelfada kar yağmıyor diye Kartepe ye gitti ☺️şimdi başlar artık yağmaya Yağsın yağsın inşallah sabah a beyazlar içinde uyanırız 🤲🏻🥶