sevgisyhnn Merhabalar bebeğim 52 günlük ve kundaklanmadan uykuya dalamıyor dalsa bile durmadan atılıyor ve geri uykusuna dalamıyor evim sobalı ısısını dengeleyemediğim için aşırı terliyo sarmasam da olmuyo fikri olan var mı ne yapabilirim acaba ?
eslemselin sevgisyhnn bebeğiniz daha çok küçük sıçramaları ilk 3 ay devam ediyor o yüzden kundağı bırakmamanız daha iyi onun yerine daha ince tek kat şeyler giydirmelisiniz bence
Dertligiz sevgisyhnn benim bebeğim 74 günlük love to dream kolların yukarıda kaldığı kundağımsı bir uyku tulumunda yatırıyorum. Doğduktan sonra eve gelir gelmez giydirmeye başladım dönene kadarda bunu kullanırım size tavsiyem bütçenize göre bir uyku tulumu alın bebeğinizin moro refleksi henüz geçmiş değil. Uyku tulumunu evinizin sıcaklığına göre alıp bebeğide ona göre giydirirseniz üşümez ya da terlemez böylece
sevgisyhnn Üzerine çok dikkat ediyorum elimden geldiğince ince giydiriyorum ve hatta yazma ile de kundak yapıyorum fakat ne yapsam fayda göremedim
madeinpelin Birinci gün sadece sol elini serbest bırakıp kundaklayın ya da bir iki gün , diğer gün sağ elini de açın yavaş yavaş alışacaktır 🌸
sevgisyhnn madeinpelin denedim bazen de kendisi kasıldığından o sıkı kundaktan kolunu çıkarıyor ama yine de atılması geçmedi
madeinpelin sevgisyhnn söyledıgınız şey mono refleksi ve bütün bebekler de var o yüzden ilk üç ay kundak öneriliyor bence ince bir şey giydirin üzerine ilk üç ay kundak yapın