Ayla30 Linaak sanci odasinda beklerken kimse yok telefon vermiyolar televizyon yok aileni gor dediler annem kocam kaynanam faalan bi odadaydi ben annemi gordum aglamaya basladim ben bi daha dogurmiycam diye😂
Linaak Ayla30 bu durumu bende yaşadım 😀ama ben suni sancı çekerken anneme diyordum anne canım yanıyor nolur bitsin bidaha istemiyorum annemde nasıl ağlıyordu 🥹