Linaak Tam bu zamanlarda sabaha kadar durduk yere ağlayan bir kızım vardı. Burnu tıkanık olabilir, altı pis olabilir, aç olabilir ve en önemlisi bol ten teması :))) Ve ve veeee en büyük tavsiyem bir rutin oluşturun kızım 3.aya girince akşam 8 de yatağa götürdüm karanlk ve sessiz olması çok önemli. İnanın 1 haftada alışıyor bu rutine biraz sabırlı olmak lazım sadece. Emzirip ayakta 10 dk gezdim yatağa bıraktım. Ağlamaya başlayınca 5-10 saniye durdum tekrar aldım 7-8 dk ayakta gezdim pışpışlayıp tekrar bıraktım. Böyle böyle dakikaları kısaltarak uyuttum ve 1 hafta içinde artık o da alıştı. Şuan 11 ay 15 günlük 9 da uyur sabah 9 buçukta kalkar. Acıkınca gece 1 veya 2 defa kalkıyor o kadar.