Kızlar oğlum 6 aylık 5.ayda kontrolumuz yoktu 6aylikken getirin dedi doktor ve 5.ayda kafasının arkasında kahve cekirdegine benzer bir leke farkettim daha önce olmadığına eminim ama daha sonra şüpheye düştüm varmıştır saçından belli olmamıştır diyor herkes ama benim çocuğum sonuçta iyice bakıp inceliyorum bakımını ben yapıyorum kimse benden iyi bilemez sonuçta. Sizce sonradan doğum lekesi belirtmiş olabilir mi yoksa bu farklı bir şey midir???? Çok endişeliyim ilk çocuğum olduğu için de baya evhamli biriyim kontrole de var biraz daha siz ne dusunuyorsunuz