Melikekader1 kızım 6,5 aylık kolik bir bebekti süt ürünleri alerjisi ve çoklu gıda alerjisi vardı 6 aya kadar zor bir süreç geçirdim süt diyeti yaptım sadece emzirdiğim için ve bununla birlikte 20 kilo verdim. Yoruldum uykusuz kaldım ve kızım kimsede durmuyor halen öyle eşim vardiyalı çalışıyor çoğu zaman her işi kendim yapıyorum ve yalnız kalıyorum ailem uzakta. Günün sonunda bende sinirleniyorum ona sesimi yükseltmiyorum ama tükeniyorum tabiki bir yazı okudum ve onu hep aklıma getiriyorum : Annelik iyi anneler için zormuş yorulmak tükenmek çünkü onlara bütün gücümüz ile yaklaşıyoruz sevgin ona yetiyor vicdan yükünü hafifletip tamamen kalbini onun sevgiyle doldur çünkü sen mükemmel bir annesin onların bir gülüşü herşeye yeter 🙏🏻☺️