Busbus34 yorumları okuyorum da keşke öyle sürprizli bir hikayem olsaydı.Gerçi benim ki de heyecanlı,tam bir mucize hikayesi.8 yıl sonra 5.inci tüp bebek tedavisi, 5.gün evde yaptığım testle öğrendim.O anı unutamıyorum, içimde uçuşan kelebekler,ellerim ayaklarım türemişti.Eşime de denemiştim,kan testi yaptım ondan sonra öğrendi 😂