beyzaaismail Bebeğim 3 aylık ve kız kullandığım mama bebelac kaç ölçek yapıyorsunuz ben 5 yapıyorum kusuyor 4 yapıyorum bitince ağlıyor 4,5 ölçek yapsam olur mu acaba 2 saatte bir içiyor hala bazen 3 saati de buluyor
aysegul_my beyzaaismail beniimkide 3 aylık olmasına 1 hafta var 125 ml yapiyorum yetiyo benim gozümde icince aglamıyo biitince yani bazen onu bile kusuyo fazla geliyo ama dedigin gibi beslenme araliğını cok kısa tutuyo 2 saat bazen 2 bucuk saatte bir istiyo gece derin uykuya dalınca 5 saat uyuduğuda oluyo acıkmadan bazen 4 saat uyuduğuda oluyo ama gündüzleri sık icmek istiyo sorun olurmu acaba sık icmesi bende merak ediyorum
neanladinyurdagull beyzaaismail 2 buçuk aylık kızım emziriyorum nadiren iki günde 1 mama veriyorum bebelac mama 3 ölçekden yapiyorum 90 ml dibinde bırakıyor
beyzaaismail aysegul_my gün içinde öyle sık sık istemesi normal bende hala 2 saatte bir veriyorum geceleri de öyle uzun sürmesi çok normal yenidoğan döneminde uyandırıp emziriyordum ama şimdi beni emmiyor maalesef gece 1 de veriyorum mamasını 4 ölçek sabah 4 de içiyor tekrardan düzene biniyor yani zamanla
semra45 neanladinyurdagull peki hangş mamayı kullanıyosunuz bende emziriyorum mama vermek istiryorum arada 3 bucuk aylık bebegım mama arayişindayım