Merhaba dün çocuğum huysuz diye post açmıştım ve sancısı varmış ne yapabilirim ilaç yazdiracagim yarın ama şuan sancidan emmiyor zorla zor biraz uyutmaya çalışıyorum ayaklarıyla bisiklet hareketi karnına doğru ittirme sırtına masaj bunları yaptım ama yok geçmiyor bir aylık ve sancı için ne yapmalıyım