circus Kızım 52 günlük bu zamana kadar meme mama ilerledik mamasını sma comfort kullandık gaz veya kabuzlık sorunu çok şükür yok hemen yapıyor Ama sorun mamayı bulamamak heryerde optipro var nasıl yapsak aradaki fark ne kızlar
sevgisyhnn circus benim bebeğim ilk günden beri sütümü kabul etmedi tiksindi midesi bulandı almak istemedi ilk zamanlar bebelac gold kullandım gayet memnunduk kilo alımı gayet iyidi gaz problemimiz yoktu fakat bi süre sonra kokmaya başladı sonrasında sma optipro almaya başladım ne kokması var be de gaz sorunu bebeğim beğenerek içiyo çok memnunuz
yusuf11 circus saglik sorunlarim yuzunden emzirememistim ilk gunden beri kullaniyorum hic sorun yasamadik ne gaz ne kaka memnunum
zk1611 circus comfort gazlı bebekler için ben ilk optiproyla başladım sonra comforta geçtim bulması zor evet stoklu gidiyorum o yüzden çünkü gazlı bi bebeğim var başka mama denemeye korkuyorum
ipekveraa circus sma alacaktım ben de. Ama nestle ürünüymüş. Nestle boykot ürünlerinden. Bu nedenle almadım.
sevgisyhnn circus evet rahat yani illa ki kabız olduğu anlar oluyo ama oda çok normal ilk günler bebelac da daha fazla kabız oluyodu aşırı derece de gaz problemimiz vardı ağlamaları azalmıyodu ama şuna sma da gayet iyiyiz gaz sorunumuz da kalmadı gayet rahatız