demetusss 3. Ayda başladı 6 ayına kadar çok şiddetli devam etti. Saçlarımın yarısını kestim belki vitaminsiz kalmıştır vs diye bana mısın demedi hatta aynı dönem kızımın da saçları fazlasıyla döküldü. Şimdi 8 aya yakınız hamilelik öncesi seyrinde diyebilirim. Bence hormonel bir durum çünğü kızımda da oldu ve yapılacak bir şey yok dökülecek demişti bir doktor öyle hatırlıyorum ama tekrar çıkıyor sanırım sonrasında