Merhaba kızım 18 aylık bu zamana kadar gece hep uyku sorunu yaşadık deliksiz hiç uyumadı ama bir süredir gece uyanıp sibir krizi geçiriyor sanki ağlıyor kendini itiyor bize vuruyor asla sakinleştiremiyoruz inanılmaz agresif davranıyor napmalıym bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı normal mi bir pskoloğamı gitmekym bilmiyorum