sanli17 Kızlar bebeği 2 ay 20 günlükken diş çıkarmaya başlayan var mı doktorumuz erken diş çıkaracak dedi bugün de mama yedirmeye çalıştım yemedi öğürdü hep sonra parmağımı diş etlerine doğru tuttum diş etlerini bastırdı ve salya akıtıyor
theblackvirgo sanli17 3 aylıkken başladı 3.5 ayda patlattı şuan 8 aylık 4 dışı var normal bence genetik olabilir yada cocuktan çocuğa değişiyor ben kehribar bileklik kullandık kızıma asla hissetmedim ates salya ishal yaşamadık kendi kendine çıktı gitti yemesine kesilmesi çok iyi geldi oneiririm
_tuuggcce_ Dişleri kök salıyordur. Bizimde 2,5 aylıkken başladı aşırı salya ve dedikleriniz. Şu an 5 ay 8 günlüğüz fazla kabarma var özelliklede bugün. Doktorumuz baktı geçen 6.ayda bekliyorum dedi. Bakalım, bizde bekliyoruz 🙋🏻♀️
_tuuggcce_ sanli17 ay kız sabahtan beri benimki fena. Sabredeceğiz dedim, sabredeceğiz mecbur. Zorla şimdi uyuttum. Yere yatırıyorum yuvarlansın diye ki sever normalde simdi istemiyo, anakucağı vs hiçbir şey yok yani. Huzursuz çok
sanli17 _tuuggcce_ benim ki de uyuyor 5 dakika sonra geri uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım Allah yardımcımız olsun aşko😂
theblackvirgo sanli17 bize kizim 2 aylikken söylendi baya etkili olduğunu söylediler inanmadım çok saçma geldi başta altı üstü bir taş ne kadar etki edebilir dedik ısrar üzerine aldık 2 aylıktan kizim e bebek mağazasından geçen sene 300 tl idi tabi bileklikten ziyade kolye daha mantıklı o zaman yoktu bizde bileklik aldık bu kadar etki edeceğini bilsem 3 4 tane alırdım beni çok büyük kurtardı ne salya ne ishal ne ates huysuzluk yaşamadık uyku gerilemesi oldu oda atak dönemlerinde ama onun dışında maşallah çok güzel geçti şiddetle tavsiye ediyorum orhinal oluyor e bebektekiler fiyatta bana göre o zaman xokru yani ise yaramazsa arkadaş ben vercem parasını dedi o kadar kurtarıcısı aldık denedik çokta güzel oldu sizde alın e bebek sitesindeki vardır Bi bakın derim