busraa032 İlk önce el ayak hastalığı diye bişey oldu şimdi de grip burnu tıkalı sürekli ağlıyor doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum ama bi işe yaramıyor uyumuyor da
Merhaba05 busraa032 el ayak hastalığı uzun sürüyo bildiğim kadarıyla döküntü ve tırnak düşmeside yapabiliyo. İsterseniz doktora bi daha götürün belki ilaçlarını değiştirir ya da evde doğal yöntemler deneyebilirsiniz