Kızım 15 ay 2 haftalık oldu, 1 yaş doğum gününden sonra gerçekten huyu suyu değişmeye başladı. 15 aylık olduktan sonra bu durum tavan yaptı inanın anlamıyorum o kadar bağırıyor kii ve sürekli anne 1 dk kucağımdan inmiyor bacaklarımda kucağımda hep bir ağlama hali, yapamadığı davranışlarda bağırma çığlık atma durumu bu durumlar bu aya mı özel veya bir süreç mi? İnanın ben anaokulu öğretmeniyim bütün gün etkinlik yapıyoruz ev işlerine kızımıda dahil ediyorum, eşim aynı şekilde hep vakit geçiriyoruz ama ben anlamıyorum artık.. sanırım çok yoruldum