Oscarasar çocuk doktoruma sağlık ocağındakin içeriğini güven duymadığımı diğer demir ilacını sordum dedi emilimi özellerinkinden daha fazla önyargıyla yaklaşma biz o yüzden devletin karşıladığını öneriyoruz her bebek farklı dedi sağlık ocağındaki de aynı şeyi söyleyince deneyip olmadı diğer demir ilacını alacaktım 3günden beri kullanıyorum çok tadını sevmese de kabızlık ve huzursuzluk yok şimdilik