Şuanda diş çıkarma döneminde olan kızım yaklaşık 1-2 haftadır birden bire uykusunda ağlayarak uyanıyor bazen beşiğinde sallayınca uyuyor bazen emmek istiyor özellikle son günlerde 2-3 kez uyanıp emmeden susmuyor nedeni nedir acaba 2 aylık olduktan sonra da gece beslenmesini kesmiştik ve gece uykuları 8-9 saat aralıksız sürerdi ,
bizim gibi olanlar var mı?