Mihranimmm benim de kızımda ara ara oluyordu 1 yaşına kadar doktorumuza sordum sıkıntı değil dedi vücudu savaşsın bir şey yapmayın dedi :/ yapmadım ben de. Göbek deliğinin içi kızarıyordu ve hafiften de sarı bir akıntı oluyordu. Ara ara geçip tekrar ediyordu 6 aydır falan hiç yok.