Bnm de gitmem şart oldu kendimi bazen çok sinirli akrasif birseyler yapiyorum sonra üzülüyorum o an niye öyle yaptım diye annemle tartışıyorum sonra çok üzülüyorum niye öyle yaptım diye geçende yeğenim geldi bağırdım vs eşim de fark etti neyse sonra çok ama çok Üzüldüm agaldim o zaman karar verdim gitmem şart çünkü bu bnm yaptığım normal değil şimdi yeğenim gelsin diye bekliyorum gönlünü alicam ama Bi yandan tekrar yaparsam diye de kendime kızıyorum yani bu çok zor Bi durum:(