Ben bu sıkıntıyı sürekli yaşıyorum kac tane doktora söyledim hepsı 10 günü gectikten sonra sıkıntı diyo kızım ama 2 günde 3 günde bir yapıyo. Şu aralar hergun yapıyo düzenli egzersiz yaptırıyorum ve resmen hakiki zeytın yagını nere gitsem tasıyorum her bezını degistirirken poposuna sürüyorum ve uyarı veriyorum emzirdigim icin kayısı hoşafı ıcıyorum ayak altlarına yag sürüp masaj yapıyorum periyodik destegini hergün aynı saatte veriyorum bunları yaptıktan sonra oda rahatladı bende cünkü cok huzursuz oluyolar bu yaptıklarım gazada cok ıyı geldi gazınıda cok rahat bi sekilde cıkartıyo