MasalMavi geçmiş olsun canım bizim de olmuştu 12 aylıktı bebeğim o zaman , onbeş gün sürmüştü doktorlar enfeksiyon olduğunu bulana kadar geçmişti 😡şükür bizde kusma yoktu sadece iştahsızlık ishal vardı.sürekli su içir ilaçlarını zaten kullanıyorsundur sıvı kaybından dolayı kilo veriyorlar ama sonra hemencik toparlar kuzun merak etme annesi❤️ Allah şifa versin