Eylulsmom16 Krizlerle nasıl başa çıkıyrosunuz bu ara her şeye hayır modunda sürekli kızıyor bağırıyor 🤦♀️ kreşe gidiyorlar mı sizinkiler benim kızım gidiyor çok özlüyorum ama bi yandan da iyi ki gidiyor diyorum kreşten aldığım an tepkiler de başlıyor 🤦♀️
limonkolonyasi Eylulsmom16 haziran değil ama eylül doğumlu kızım 1 hafta kadar gönderdim sonra tekrr vazgectim kresten bizde de inatlaşma bazen çok oluyor zaten aşırı hareketli bir çocuk evde benimle yalnizken çok uysal aslında ama birini görünce veya babasına çok fazla yoruyor hemde cokk
ArsAyz Eylulsmom16 Mayıs doğumlu oğlum. Bi ara zıtlaşmaları çok fazlaydı ama şuan aşırı uyumlu bi çocuk oldu. Bazen bunu giymem, bu kötü deyip inatlaştığı oluyor onuda görmezden geliyoruz 😂 Kreşe gitmiyo ama önümüzdeki sene düşünüyorum 😇
OncedenGurme Eylulsmom16 Ağustos doğumlu. Seneye kreşe başlayacak inşallah. Dönem dönem krizleri oluyor tabii ama genel olarak sakin geçiyor maşallah. Ben de öğretmenim ama zorunlu haller dışında 4 yaştan önce kreşi uygun bulmuyorum
kahvekokusuu Eylulsmom16 temmuz doğumlu kriz demeyelim de agresif diyelim🤭 illa tutturdugu bişey olmaz ama ben aşırı hareketli olmasından çok yoruldum kreşe vermedim ama ikinci dönem yakınımda bi yer var alırsa eğer vermek istiyorum resmen enerjisini atamıyor bazen akşam olsa da yatsa artık diye bakıyorum
Musmutlubiri limonkolonyasi aynen benimkide öyle evde beraberken gayet iyi ama mesela telefonda annemle kardeşimle konustugum anda birşeyler atmaya baslıyor eşim evdeyken yapmadığını bırakmıyor delircem valla
asimesila limonkolonyasi benimkide Eylül doğumlu oğlumda görmediğim ne varsa hepsini bunda var kız ama oglandan fena hep tezgahın üstü dolabı açıp ne isterse alır yer verme ağlar fena yolda asla el tutmaz inat hadi gidiyoruz diyorum kaçar hele Bi çenesi var kafa dinlemek için tuvalete kaçarım oraya gelir
eminesr 2020 Haziran doğan bir kızım ve yeni bir bebeğim var 3,5 aylık ne yaptığımız belli değil hiç bir iyi bir bakarsınız dünyanın en sorunlu çocuğu
Eylulsmom16 OncedenGurme bende öyle diyordum ama şartlar işte el vermeyebiliyor ama bizim inatlaşmalar 3 yaşına girdiği anda başladı kreş ile ilgili değil zaten zor bi çocuk çevremizde akran vs yok akraba yok anane babane hiç kimse yok yalnız büyüdü babası ve ben belki de o yüzden böyle bilmiyorum
Musmutlubiri Eylulsmom16 temmuz doğumluyuz şuan bile ağlıcak derecedeyim düşün.. herşeye inat herşeyi fırlatma atma yapmadan asla anlamıyor.. artık cok yoruldum.. kreşe başladık 1 hafta oldu inan haftaiçi çok iyiydik ama haftasonu geldi yine bizi mahfetti nasıl baş edicem bilmiyorum bende
Eylulsmom16 Musmutlubiri hiç vurmayan kızım sürekli vurmaya başladı her şeye itiraz kızma bağırma 🤦♀️🤦♀️
limonkolonyasi asimesila 😀😀 ay benim de öyle cidden erkek çocuğundan beter aşırı ozguvenli ve korkusuz bir cocuk kafasına bisey koyduysa muhakak yapicak