Medis doktorum doğumda 10 gün sonra kontrole çağırdığında korse takabilirsin demişti ama ben yaz sıcağında işime gelmedi pek takmak ara ara taktım sonra bunaldım bidaha da takmadım suan 4 ay 27 günlük bebeğim çok pişmanım.hatta bugün arkadaşım göbeğin biraz kalmış dedi moralim bozuldu yarın takmaya başlayacağım gene.