Kızlar selam yeni doğum yaptım 23 ocakta , bebeğimi emziriyorum ilk 2 gün sütüm gelmedi hem mama verdim hem emzirdim sütüm 3. Gün geldi gayette iyi hatta manuel pompa ile sağdım 4-5 dk da 30 ml biberon süt çıktı onu verdim üstüne emzirdim 2 saatte bir emziriyorum ama günde 2 yada 3 kere kaka yapiyor oda çok az cisini de fazla yapmıyor aynı 2-3 kere oda . Erkek çocuğu bebeğim . Acaba sebebi ne olabilir doymuyor mu elimle sağsam yine süt akıyor anlamadım bilen varmi