Oğlumu doğduğundan beri özellikle akşamları uyutmaya çalışmaktan bıktım. Destekli uyutuyoruz gündüz kaç saat ya da kaçta uyursa uyusun bu saate kadar uyumuyor bugün 13.30 da uyandı. Saat 21.40 dan beri uyutmaya çalışıyoruz. Bir noktadan sonra bıraktik artık uyumazsan uyuma diye, şimdi uykudan bayıldı. Valla tüm akşamlarımiz böyle geçiyor ben aşırı sıkıldım bu durumdan. Kendime gelene kadar saat gece 12 yi buluyor açıp iki sayfa kitap okuyasim kendimle ilgilenesim bile gelmiyor. İyice doldum valla siz gündüz uykusunu ne zaman bıraktınız 2 yaş bunun için erken mi sizce