Bebeğim 9 aylık 8 tane dişi var bir süredir sürekli sık sık uyanıyor bağırıyor bazen uyanmadan bağırıyor dönüyor vs ben cok sık döndüğü ve yatağa çarptığı için uyandığını düşünüyordum yere büyükce yatak attım geniş geniş yatsın dönersede çarpmasın biryere diye ama hala aynı şekilde uyanmaya devam ediyor uyumadan önce calpol verdim o gece birkaç saat rahat uyudu ama hergün calpol veremem sanırım diş geliyor köpek dişi yada azı dişi hangisi bilmiyorum ama bizi perişan etti başka önerisi olan var mı bu süreci nasıl daha rahatlatırız tetagil falan da kullanıyoruz ama onu etkisi çok kısa sürüyor geceyi rahat geçirmek için yeterli değil