Merhabalar benimle aynı durumu yaşayan oldu mu saç derim inanılmaz kaşınıyor ve kaşırken yanma oluyor. Pullanma kepeklenme gibi bişey yok saç derimde kızarıklıkta yok çok dökülüyor onunla mı alakalı bazen yıkamadığımdan kaynaklı diye düşünüyorum 2 3 aydır var bu durum kendimce olan sebeplere baktığımda çocuktan vakit bulup tarayamadığım oluyor ondan mı kaynaklı internette hiçbir şey bulamadım doktora da gitmek istemiyorum bilen varsa yazarsa çok sevinirim