mealike Merhabalar işsizlik maaşı alıyorum 3 aydır , ama onlarada zam yansıyor mu bilginiz var mıdır?
Mekselinabyb mealike merhaba bişey sorabilir miyim bende şubatta vericem çıkışımı askeri ücret slıyorum ne kadar alırım işsizlik sizce ?
Meltem_ikra @mealike bende başvuru yapacam da nasıl yaptınız ? bir de ayıptır sorması ne kadar işsizlik maaşıb
mealike Meltem_ikra işkura gidip başvuru yapıyorsunuz. Ağustos ayında çıktım o zaman ki askeri ücret 11.500dü son 4 ayı kapsadığı için 7.500 üzerinde kapsadı benımki maalesef o yüzden 4.600 alıyorum. Sizinde 11.500 üzerinden hesaplanır askeri alıyorsanız eğer.
mealike arsentopik 11.500 den daha fazladır. Ağustos ayında ben cıktığım için 4aylık süreci kapsamadı temmuz ayında zam gelmişti o yüzden Ocak ayında 7.500 olan askeriden hesaplandı benimki o yüzden fazladr şuan.