emayy 24 aylık çocuğum sürekli kabız artık yoruldum ilacını iciremiyorum önceden yogurduna katardim anlamazdi şimdi yogurudu yemiyor mamasina katıyorum anlıyor onu içmiyor genel olarak zaten hiçbir ilacı içmiyor.kayisi erik püresi aldım onları yemiyor kabak zeytinyağı bunlar ise yaramıyor sürekli kakasını tutuyor artık ne yapacağım bilmiyorum bugün 7 gün oldu kakası geliyor tutuyor artık tükendim pazı ıspanak bunları yiyor ama yine yapmıyor ne yapacam bilmiyorum sizin şunu verdim de kakasını yaptı dediğiniz tarifler varmı yada kakasını tutmasını nasıl bıraktınız
Aslananne1 emayy kivi denediniz mi çok güzel bağırsak temizleyici birebir👌 her gün bi kivi yedir 1 ay boyunca sürekli yap kabızlık diye bsii kalmaz üstüne bol su icir
niHanzade emayy karadut özü, kurumeyve(yabanmersini, dut, üzüm), probiyotik, kefir Yani bizde bunlar işe yarıyor, Allah şifa versin inşallah 🙏🏻
Aslananne1 emayy ben şöyle yapıp veriyordum yarım muz bir kiviyi robottam geçirip veriyordum muz daha baskın olduğu için yiyordu muz kabız yapar deme kivi ona baskın geliyor 🤭
emayy Nursemom_ 3 ay önce vardı krem surduk geçti o 2 hafta gayet güzel kaka yaptı hiç zorlanmadan son 1 haftadır tutuyor
Aaab27 Bende avokadoyu eklemek isterim sabahları avokado verin bizde de o işe yarıyor. Ayrıca bulabilirseniz semizotu ve uyanır uyanmaz aç karnına ılık su ile zeytinyağı içirin. Ve beslenmesinde gluten olan ürünler olmamasına dikkat edin en çok kabızlığı gluten yapıyor makarna beyaz ekmek gibi.
emayy Nursemom_ hiç sanmam çünkü birden bire yapmamaya başladı ama bu gece zorda olsa yaptı bugece çatlak olmuştur
Dyg1dyg Kaka tutma probleminiz var. Benım oglumda da var. 1yılı gectı bı sure gectı yazın hergun gezmeye gıdıoduk dısarda daha ıyı yapıodu. Suan hastalık falan hergun cıkamadık bırde antıbıyotık kullanmak zorunda kaldık oda kabız yaptı o acıyı hissedince hop basa donduk. Benım oglum gunluk yaptıgın da kabız olmuyo. Ama kaka bır gun bekkedıgınde 2gun ıster istemez sertlesıyo ne yedirirsen yedır. E benım oglan 5gun bekletıyo o kakayı dusunebılıomusun tas gıbı oluyo. Ben kaka yumusatıcı yı ıcıde bılıorum sukurkı 5gunde bekletse o yuzden sertlesmoyo ama onuda nereye kadar kullancam. Okadar yoruldumkı. Sızınde oyle kabız degıl aslında beklettıgı ıcın sertlesıyo
emayy Dyg1dyg aynen öyle kakayi tuttuğu için kabız oluyor ne yedirirsem yedireyim tutuyor kakasını bende diyorum ki keşke ilacı icirebilsemde rahat yapsa düşün sabah mamasina kattım anladı içmedi mamayı en zorlandığım şey kabızlığı uykusuzluktan bile kötü
Dyg1dyg emayy bende ılk basta verirken cok zorlandım ama sonra sırıngayla az az verdım suan benı zorlamıyor. Ama bunların ısı bellı olmaz. Bıldıgınız cırcır gıbı olan kakayı bıle tutuyo ve nasıl tutuyo aklım almıyor. Rabbım yardımcımız olsun cok zor yasamayan bılemez