Perakus12
İçeriklerine bakın derim enerji vitamin vs hangisi yüksekse o tok tutar
Evolvia mesela ikisinden de yüksek besin değerleri
Biz 4 aydır optipro kullanıyoruz değiştirmek istemedim
Önceden bilseydim evolvia alırdım kesinlikle
Bu arada smanın gece maması çıkmış ama içinde nişasta var
Ben tercih etmedim , araştırılabilir