CaninannesiCemre sezerckmom Her gün aynı soruyu soruyorsunuz ,isterseniz doktorunuza da bi danışın ,daha sağlıklı olur
durukusmom sezerckmom ben bebek 2 haftalıkken başladım çok gaz sancısı yaptı bıraktım comfort olana geçtim baya memnunuz
mslesra sezerckmom bende 6 aydır kullaniyorum kusma kabızlık hicbisey yapmadi kiloda aldırıyo güzel mama
aysimaligunler Biz de kusma yapmadı sadece içtiği ml den fazlasını verince kusuyor arada bir memnunuz yani
sezerckmom CaninannesiCemre iki kişi cevap verdiği için tekrar post açtım canım konu cinsellik olunca yüz kişi cevap veriyor şuan oğluma yediriyorum uyurken kusar diye korktuğum için soruyorm.
CaninannesiCemre sezerckmom Siz de haklısınız tabi ,bi kaynana postu kadar cevap gelmio bazı sorulara 😊 benim de bş çok sorum havada kalmıştır ..geçen yazmıştım size biz optipro kullandık 1 yaşındayız hala da arada sırada kullanırım hiç sorun yaşamadım 🙏
sezerckmom CaninannesiCemre teşekkür ederim 🥰 ilk çocuk olunca çok korkuyorm tedirginim ilk zamanlarda fışkırarak kusma yaşamıştım onun tedirginliği var bende