OzlemCann evet gittim 7 haftalık olduğunu söyledi geçen hafta gittiğimde ama ben alıştım psikolojik olarak galiba zaten daha süt iznini kullanıyordum yarı zamanlı çalışıyordum tam güne geçmeden tekrar doğum iznine ayrılacağım 😄 bu bi tık moral veriyor bana