Hercaimenekse eee canım sen düşünmeye devam ben bile ikinci çocukta başlatmayı düşündüm ama adet oluncaya kadar birlikte olmadım 40 çıktı arkasına adet oldum zaten hemen spiral taktırdım ilk çocukta da öyle yapmıştım. Ve Allah’a büyük konusmayim düşünmüyorum bence bu doğumda bağlat kordonlarını da gunah olacak bşe yok bence o kadar bağlatan var. Sonuçta bakabileceğiniz kaldırabileceğimiz kadar çocuk yapmak gerek. Hayırlı olsun ve kontrolüne git bence. İyi akşamlar umarım bu sana ders olur da bağlatır veya korunursunuz