Bebeğim 6 aylik . Benimle daha fazla zaman geçirmesine rağmen baba daha rahat uyutuyor.Ben resmen cebellesiyorum uyuyabilmek için sakinlesmiyor ve devamlı ağlıyor oda değişikliği yapana kadar direniyor.ve ben çok icerleniyorum benim gibi yaşayan var mı