geli 3 yaş olacak bizim hayırlısıyla eğer tuttuysa 😅 biz böyle ideal gördük sebebi de üç yaşında yarım gün okula vereceğiz. Arayı açmak istemiyorum çünkü iş hayatım çok zedelendi. İkisi de büyüsün işime bakarım diyorum. Hem de arada çok yaş olunca birbirleri ile oynamazlar eğlenmezler gibi geliyor . Ama insanın en yakın arkadaşı kardeşi olur. O yüzden aradaki yaşı biz açmak istemedik