Dilaraagokkk46 Kızlar ilk dozumuzu olduk cumartesi de tam iki ay oldu yaptirali ama haftasonu olduğu için yaptıramadım yarın yaptirmayi düşünüyordum ama doktora randevu bulamıyorum sağlık ocağı da yapmıyor salı günü yaptırsam iki ay 3 gün olacak gecikir mi? Sorun olur mu?
Gunes-1 Dilaraagokkk46 sağlık ocağınız mı yapmıyor normal de yapması gerekiyor benim bildiğim. Çünkü ben de iknciyi vurduracağım bu hafta ebeye gideceğim
Mavi10 Dilaraagokkk46 rota aşısı ağızdan verilen bir aşı eczaneden alın eve götürün siz kendiniz verin bebeğinize
esd080923 Dilaraagokkk46 Evde kendiniz yapın, bende ilk dozu sağlık ocağında yaptım ikinciyi aldım buzdolabımda bekletiyorum haftaya 5. Ayımız o zaman evde kendim yapacağım ağızdan veriliyor zaten emin olun onlardan daha dikkatli yaparsınız😀 benim ilk doz da hepsini tükürdü resmen kızım hemşire uğrasmadı bile ağzına girip girmediğine bakmadı bile 10 saniyede yaptı
Merydmr25 Rota aşısı için sağlık ocağının gün vermesi gerekiyor bu tarihte yaptırın diye o şekilde yaptırdık biz,hastanede yapılıyor tabii özel ebe sadece günü belirliyor
citlembik2905 Biz de 2.dozu oğlum ateslenmisti diye 1 hafta sonra yaptik doktorumuzun yönlendirmesiyle tabi. 5 ay 1 haftalık olmuştu yani oğlum