esoo7 Kızlar çok yoruldum doğduğu günden beri hiç alıştırmadım yatağına koyar öyle uyurdu bebeğim 3 gündür burun tıkanıklığı ve boğazında hırıltı var huysuz uykusu azaldı sürekli emmek istiyor az az sık sık emiyor önceden her şey saatliydi 2 saatte bir şimdi hiç bir düzen rutin kalmadı allah aşkına tıkanıklık geçince geçer mi bu huy şu an bile kucağımda uyuyor yatırdığım an uyanıyor
septembrmom esoo7 daha çok küçük bu kadar çabuk yorulmayin, bunun 4 ay atağı var şuan dibini siyiriyorum kafamda huni ile. Bebeğiniz anne rahminden çıktığının bile farkında değil, şuan kucakta uyumak istemesi coooook normal.
Ayanne esoo7 benimde bebeğim 32 günlük memeden ayrıldı mı gözler açılıyor hep orda durmak istiyor çünkü tek ihtiyacı olan şey meme ve bizim tenimiz kokumuz bence bu günlerin tadını çıkarmaya bakalım çok zor ama çabuk geçecek bi süreç. Ben kendimi böyle avutuyorum 🤓
mrsfly esoo7 alerji veya reflü olabilir anlattıklarınıza bakılırsa benim kızda ikiisde var bu arada 4 aylık oldu bugün doğduğundan beri gece gündüz sadece kucakta uyuyor ben 4 aydır oturarak uyuyorum
sumeyyeuzuun_ esoo7 bebekler özel durumlarda ekstra ilgi ararlar daha çok anneyle bağ kurma eğiliminde olurlar. Bu normal bir süreç merak etmeyin, bir süre sonra kaybolur. Özellikle atak haftalarında olur.
esoo7 septembrmom allah yardımcınız olsun kendi yorgunluğumu geçtim çok üzülüyorum kuzuma ya bişeyi varsa ağrısı sızısı biz anlayamıyorsak diye yarın doktora gideceğiz bakalım annelik çok zormuş hele uzakta kimsen olmadan büyütmek daha zor yine de teşekkür ederim yorumunuz için
septembrmom esoo7 Bir şeyi yoktur hepimiz aynı şeyi yaşadık. İçinizi ferah tutun, girdik bir yola Allah yardımcimiz olsun bebeklerimize de sağlık sıhhat versin insalalh Ben de yaşadığım şehirde tekim kimsem yok çok zor çok
esoo7 Ayanne inşallah dediğiniz gibi çabuk geçer çok güzel birlikte geçirdiğimiz her ana çok şükür ancak zormuş
Belcim30 esoo7 hiç bir şeyin kalıcı olduğunu düşünmüyorum bu aylarda alışkanlık diye bir duyguları yok çünkü bebeklerin daha çok küçük burun tıkanıklığı çok rahatsız edici bir durum bu durumda çocuk kendini annesinde sakinleştiriyor belli ki 🤗 benim kızımın öyle kucakta uyuması yada memede uyuması yoktu emmedi zaten doğru düzgün neyse 4.ayda çocuk saat 19.00da ağlamaya başlardı o an sancı mı girerdi arrık nasıl ayarlanıyorsa o saatte evde değilsem vay halime çocuk yırtınarak ağlardı bir odada pış pış diyerek ve kafasını koltuk altıma yakın gögsüme yaklaştırıp ayakta sallardım aşağı yukarı bu heralde 2 3 hafta sürdü sonra normale döndü şimdi bile karnı ağrısa bana sarılır öyle durur geçsin diye 3 yaşına gircek hayırlısıyla 💜
esoo7 Belcim30 allah bağışlasın maşallah zor günleri birlikte atlatmışsınız çok şükür umarım bizim için de geçici olur
queenmom_ esoo7 burnunu aspiratörle çekimin az az emme burundan olabilir sık sık emme ihtiyacı genelde gazdan olur
birhesap1 esoo7 ya bu günler o kadar güzel ki bebeğinizle temas halinde olmak evet yoruluyorsunuz tabiki ama bu günler geri gelmiyor bebeğim yenidoğan döneminde hep kucakta uyurdu bırakırdık uyanırdı şimdi bir yaşında kucakta pek durmaz hemen inip emekleyip koltuklarda yürüyecek hasta oldu dediğiniz gibi kucağımda uyudu hep bırakınca uyanıyordu o zamanlar geldi aklıma 🥰 Bebeğinizin size ihtiyacı var sizde sakinleşiyor geçicek bu günlerde🥰
esoo7 birhesap1 güzel mesajınız için teşekkür ederim zor bir gece geçirmiştik şükür tıkanıklığı geçince normale döndü bebeğim dediğiniz gibi rahatsızlığından dolayı sadece bana ihtiyacı varmış umarım hiç bi bebek hasta olmaz