asaletsoydangelir 13 gündür doğum yaptım ve göbeğim tamamen gitmedi emziriyorum onerebileceginiz bişey varmı
sibeldogu asaletsoydangelir Korse kullanın ben kullanmadığıma pişman oldum ama daha cok yeni zamanla küçülmeye başlıyor bende sizin gbi takılmıstım 5.5 aylığız başladı karnım küçülmeye süt olsun diye ister istemez çokta yiyoruz başlarda
Minikkusuumm asaletsoydangelir hamur işini tamamen kesmek gerekiyor bence dogum yapalım 3 sene olacak ve 58 kiloyum kilom 55 e düştü ama kocaman göbeğim vardı 2 haftada yok oldu biraz yiyecek olsam karnım şişiyor hemen
Mazikeen asaletsoydangelir daha çok erkek bunları düşünmeyin sadece sağlıklı beslenip bol su için tatlı vs tüketmeyin süt fln yapmaz :) kendiliğinden gidecektir minnoş bebişinize odaklanın sadece çok kıymetli zamanlar
asaletsoydangelir sibeldogu evt çok yiyorum ama göbek kalır diyede endişe ediyorum 🤭 bu benim üçüncü çocuğum diğer lerinde yoktu fazla bunda çok çıktı
sibeldogu asaletsoydangelir Verirsiniz hiç canınızı sıkmayın bence bak sizin 3. Bebişmiş benm ilk bebişten koca gobek kaldı tekrar hamıleymişim gibi duruyor😂
EzgiV- 10 ay oldu bende normal doğum yaptım hala var göbeğim çok sinirimi bozuyor :( diyet+lesli yapıyorum şuan ümitliyim inşallah gider
sibeldogu asaletsoydangelir Bende yazdan umutluyum yaz gelsın cok huysuz durmayan bir bebeğim war hawalar ısınınca kendımı hemn dısarı atacağım belki hareket etmekten erir biraz daha😂
Emily37 asaletsoydangelir benim doktorum 40 günden sonra korseyi önermişti ama ben sezaryenliyim.6 haftada rahim ancak toparlanıyor demişti.doktoruna danışıp korse kullanabilirsin canım.bu süreçte süt olucak diye hamur işi tatlı yemek yerine bol bol yeşillik ve su tüket.zamanla gidiyor göbekte kilolarda
Emily37 asaletsoydangelir kancalı olmayan bir korse demişti bana.ben ovli marka almıştım bantlı korse güzelde toparladı.doğum yapalı 1 yılı geçti çok az karnım kaldı onun içinde plates yapıyorum