Yorgunbebek Merakme diyorum ciddi ciddi bütün postları ve yorumlarını okuyormusunuz ben ilgimi çeken başlıklardaki ilk 10 yorumu okusam çok şükür diyorum
2ogullu1anne Evet okuyorum çünkü yorumlar posttan daha komik.Daha komiğini bulur muyum diye hepsini okumaya da devam ediyorum