[silindi] Tulay09 red yaşama konusunda soruyorsunuz anladığım kadarıyla. Verebilirsiniz rahat rahat içsin sorun olmaz👌🏻
Burcusaydam Tulay09 benim kızım 7 ay 16 günlük sadece emiyor 2. Ayından beri lansinoh biberon dan su veriyorum arada ıhlamur veriyorum hiç Red yaşamadım
MayneymisAltintop Verebilirsiniz benm arkadaşım daha küçükken vermeye başlamıştı. İçebiliyorsa neden olmasın :)
Ayparcam Benim oğlumda 7. Aya girdi doğduğundan beri veriyorum şimdilerde biberonla veriyorum ıhlamurda veriyorum bazen içiyor.
Tulay09 [silindi] evet kaşıkla ya da alıştırma bardağıyla verdim şu ana kadar ama biberon daha kolay olacak gibi
[silindi] Tulay09 suyu doyasıya içmeyeceği için red yapacak kadar kullanmayacaksınız ki biberon her bebekte red yapmıyorda. İçiniz rahat olsun daha pratik oluyor.