Selamlar, yedi aylık oğlum var. Hasta oluyor şuan hafif öksürüyor halsiz. Doktora götürecek kadar kötü değil ilerlerse götüreceğim elbet.
Mandalina felan versem asidik doktorum önermiyor bu ay. Akıl akıldan üstündür sizin bebeğiniz olsa siz ne yedirirdiniz? Aklınıza gelen güç kuvvet verecek sebze meyve var mı ayına uygun.
(Mucize beklemiyorum umarım aktarabilmişimdir durumumu)