2 ay önce boğaz enfeksiyonu geçirmiştim kızlar onun sonrasında suan boğazımda ki takılma ve batma hissi hiç geçmiş değil geçen gün doktora yine gittim kronik faranjit olabilir dedi başka tahlil vs yapmadı Sağlık ocağıydı aynı durumda olan var mı başka bi sebebi olabilir mi arada ağrıyor ama genelde yutkunurken batarmış gibi rahatsız oluyorum lütfen cevap verir misiniz.