sibeldogu maksimum bir hafta. Hatta tahminim iki gün içersinde alışır yeniden sallanmamaya. Henüz küçük, hızlıca adapte olurlar. Tek sefer yapılan şeylere bile alışkanlık gibi sahiplenebiliyorlar. Fakat böyle de hızlı kayboluyor. Kendi kendine uyuma döneminin sonu olabilir bahsettiğiniz süreç. Artık büyüdüğü için ihtiyaçları değişiyor ne yazık ki zamanla. Ama dediğiniz gibi yanına uzanıp, ninni söyleyip, bir şekilde onu sakinleştirip uyutursanız bir kaç defa, sonrasında da böyle devam eder. Tepkisi zamanla azalır. Sadece bolca sabırlı olmanız gerekiyor. Ağlamasının nedeni daha farklı bir şey olabilir. Yani bebekler hem öyle basit hemde öyle karmaşık olabiliyorlar ki inanın en iyi siz tanırsınız yavrunuzu. Bir kaç aya tamamen alışıyorsunuz birbirinize. O zaman hiç sorun kalmıyor 🥰