19 aylık şuan. 16 aylıktan bu yana rutin yaparak uyutuyodum. Alt değişimi, pijama, ayrı bi odada meme, kitap okuma ve en sonundada yanına yatıp uyumasını bekleme. 1 haftadır asla kabul etmiyor bu şekilde uyumayı. Uyucağı odaya girince çığlık kıyamet baba diye ağlıyor. Tam 20 dk ağladı bugün baba diye.sonunda pes ettim. Geldi eşim içeriye gitmek istiyomuş hanımefendi babasıyla içeri gittiler eşimde içeride pek fazla yüz vermedi sonra yanıma geldi yine ama aynı senaryo asla uyumuyo ağlıyo bağırıyo çok uykusu var halbuki. Bende bebek arabasında uyuttum artık. Bana bebek arabasını kendisi gösteriyo bincekmiş sallıcakmışım. Gerçekten bu rutin yaparak ve yanına yatarak uyutmayı alıştırana dek çok emek verdim. Şimdi herşey bozuldumu yani tüm emekler boşa mı gitti. Nasıl eski uyku şekline döndürücem ben bu kızımı gerçekten çok cnm sıkıldı bu duruma bütün düzenimiz bozuldu