14 aylık bebeğimin 2 tane sütlü kahve şeklinde doğum lekesi olduğunu biliyordum geçenlerde yakından bakıldığında görülen açık renk bir kaç tane daha leke gördüm belki çok önceden vardı belki yeni bilemiyorum telaş yaptım biraz aynı durumu yaşayan tavsiye verecek olan var mı lütfen