Bugün Instagram’da bir satıcı müşterisinin numarası olan memnuniyetini paylaşmış numarası orada gözüküyordu bende onu uyardım müşterinin numarasıyla bir paylasmissiniz belki rahatsız edebilirler yazmıştım kadininda bana dediği şu oldu bana bile sapıklık yapmıyorlar ona mi yapacak dedi ben kötü mü yaptım acaba uyararak bende dedim belki gözünüzden kaçmış farkettmemisinizdir tripli bı şekilde sildim gitti yazmiş bir daha böyle birşey görürsem sizce hikayeyi görüp geçeyim mi yoksa ben normal olani mi yaptım ya