gulsenn11 Bebeğim 7 aylık hâlâ 0-6 aylık olan Philips avent emziği kullanıyor.6-18 aylık olan emziği istemiyor,diliyle ittiriyor.Geçişi nasıl sağladınız acaba var mı bir çaresi?Uykuya geçişte ve uyku sırasında kullanıyoruz şu anlık bırakmamız da pek mümkün değil gibi.
durukusunannesi_ gulsenn11 14 aylık hala 0-6 ayı kullanıyoruz 😂6-18 i verince öğürüyor büyük geliyor kibar ağızlı kızıma 😂
CizerBirAnne gulsenn11 o emziğe geçebilene helal olsun 😃 çok büyük, benim kızım da istememişti. 9.aya kadar 0-6 olanı kullandık, sonra kendisi bıraktı.
gulsenn11 durukusunannesi_ uzmanlar damak yapısını bozabilir filan diyor ya o yüzden endişeliyim yoksa bizde emzigimiz ile mutluyuz☺️
gulsenn11 beybiliko ağız yapısı uygun olunca tutar mı dersiniz?Damak yapısı bozulur diye endişe ediyorum o yizcen 6.ayondan beri ara ara teklif ediyorum
gulsenn11 CizerBirAnne benimde tek temennim kendisinin bırakması yoksa olabilecek gibi değil vermezsem çığlık çığlığa ağlıyor
gokceege CizerBirAnne oğlum 6 aylık oldu bir gün sonra direk 6 18 emziğini verdim hemen aldı bende almaz diyordum ama hemen geçiş yaptık
Yalancipislikler gulsenn11 9.5 aylık hala 0-6 kullanıyoruz ama önceki 0-6 larına göre bi tık büyük. 6-18 denedim ememiyor büyük geliyor
gulsenn11 Yalancipislikler farklı bir marka mı aldınız peki 0-6 ay olarak biraz büyük demişsiniz ya da aynı marka yeni emzik mi?
beybiliko gulsenn11 bu konuda uzman değilim sizi yanıltmak istemem, bizde bir problem olmadı diyebilirim, iki emzik arasında bayağı boyut farkı var, birden senin ağzın büyüdü deyip geçmesini beklemedim ben,
Kubrayuksel gulsenn11 Ben tam 6. Ayin sonunda once eline verip oynatarak basladim ufak ufak agzina sokuyordu 2 gece uykusunda onu verdim atinca digerini verdim ara ara yokladim baktim tutuyor devam ettik yani kabullenmesi 4 5 gunu buldu :)
gulsenn11 Kubrayuksel bende aynı sekilde ilerlemeye çalıştım eline veriyorum oynuyor arada ağzına alıyor bir iki çekiyor farkı anlayınca atıyor.Az önce uyuda verdim aldı sanırım farkı hissetti gözlerini açtı yine diğer emziği verdim zorlayalım bakalım bizde umarım başarılı olabiliriz
el1zanbebek gulsenn11 yaşına girdi ve hala almıyor 0 6 ay kullanıyoruz birsuru emzik denedim asla almadı büyük geldi sanırım
gulsenn11 el1zanbebek olabilir bende şansımı deniyorum daha farklı bir emzik almadım ama bu markanın büyüğüne geçemezsek son çare artık deneyeceğim
Evaninanasi gulsenn11 10 ılıkken falan tuttu benim bebeğim. Önce sadece uykuda tuttu. Gün içinde de 0-6 şarj kaldırıp onları ortaya kıydum gidip gelip oynadı en son tuttu
Binnur_cam gulsenn11 bende verdim ilk almadı ittirdi ağladı ama uykuya dalma sırasında küçüğü çıkardım büyüğü verdim gün içindede kendim tutup gösterdim salladım yakalamaya çalıştı ağzına götürdü derken alıştı .. Emzik askısına takıp oyun yapabilirsin canım .. 3 4 gün uğraştım diğer emziği bıraksın diye.